Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizyanü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca tutum ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yürütmek muhtevain en geniş kullanılan dijital pazarlama yayınlarının detaylı meşruhatını aşağıda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en müzelik ve en düzgün bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli jüpiter yolculuğu değme noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak muhtevain sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter serarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine bağlanaklar ve yol özetler ya da iş özetleri karşı bilgi muhtevaerebilir. E-postalarınızın yalnız silinmek alegori açılmasını ve okunmasını tedariklemek muhtevain kıymet bahşetmek nazik ögönen taşır. Kişiye özel muhtevaerik ve bağ çekici teklifler iştirakı bırakmak konusunda çok aksiyone yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve bağ çekici olmalıdır. Bununla müşterek çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir denge kurmak zorundasınız. Video pazarlama Video en kudretlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Sefa ve tetebbu muhtevain videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem de B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik ayırtındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C muhtevaerik pazarlama stratejilerinin yıllardır köşe taşı konumunda. Video onaylamak, içeriğinizi daha zait insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü yer sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim araçları yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık teşvik edin. Videolarınız güdük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu bağ çekici şekilde bahşetmek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, sınırlı bir maksat kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden destelantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Facebook hala dünyanın en yetişkin toplumsal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B almaçları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile destelantı kurmak muhtevain harika bir dünya. Her toplumsal iletişim araçları platformu farklı muhtevaerik türlerine sahip olsa da bütünü olabildiğince videoteyp/resim odaklıdır. Bu nedenle muhtevaerik oluştururken bunları toplumsal iletişim araçları üzerinden kesinlikle dağıtmak istediğinizi her hin kaynak önünde bulundurun ve buna gereğince düzenleme mimarin. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği muhtevain, pazarlamacılar var olan her platformdan en düzgün şekilde müstefit olmak muhtevain dijital pazarlama taktiklerini kesiksiz uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha zait aktif kullanıcıya sahip. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte güdük düşünce, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Fakat toplumsal medyada evetğu gibi mesajlar güdük ve öz olursa yakıcı hale gelir. Pazarlama ekipleri, tek tekst muhtevaaziz güdük düşünce hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif muhtevaerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece bağ çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, içeriğiniz maksat kitlenizin ammaç ve bağ vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme muhtevain kıymet sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilgi görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, haber bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital defa kartları gibi muhtevaerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün muhtevaeriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Sonunda, kontrol neticelerinda daha şiddetli sıralarda ve daha sık görülür, içeriğinize seyrüsefer artışı katkısızlanır. İyi SEO özları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna tutkundır. Web içeriğinizde düzgün boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha zait sözcükten oluşan ifadeler) harcamak SEO’nuzu daha düzgün hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme konusunda daha şiddetli özlar katkısızlar. Erdemli itibarlı üçüncü yer sayfalardan uzvi bağlanaklar yutmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir öteki yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir bağlanakya gelen her tıklama muhtevain ödeme mimarilır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin muhtevaerik akışlarında sahnelenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), yetişkin el yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve destelantı göstermesi muhtevain kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk değme noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla teşhistabilir. üste web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tahminını (daha zait tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.
